Компания туралы:
Компания жеке және заңды тұлғалар үшін сақтандырудың барлық түрлері бойынша қызмет көрсетеді.
Клиентпен жұмыс жасау ұзақтығы: +3 жыл, осы уақытқа дейін.
ГЕО: Қазақстан
Пайдаланылатын жарнама құралдары:
- Google Ads Іздеу
- Google КМС
- Facebook/Instagram (конверсияны дидке оңтайландырумен сайтқа трафик жасау)
Міндет:
Туристерді сақтандыру сайтына өтінімдер санын арттыру.
Өтінімдердің тұрақты ағынын алу.
Компанияның жаңа қызметтері мен өнімдерін ілгерілету.
Қиындықтар:
Көптеген сақтандыру өнімдеріне деген пассивті сұраныс.
Бәсекемен қызған тауаша.
Тестілеу кезеңі:
Ұзақтығы 1 ай. Тестілеу кезеңі ішінде сайттағы өтінім нысанын талдап, әлсіз тұстары айқындалып, клиентке конверсия көрсеткішін жақсарту үшін оңтайландыру бойынша ұсынымдар берілді.
Науқанға бөлінетін бюджетті арттырдық, бірақ конверсияға мақсатты бағаны шектедік. Іздеу науқандарында мөлшерлемелерді тағайындау стратегияларын A/B тестілеу жүргізілді. КМС науқандарда графикалық хабарландырулардың орнына бейімделетін мәтін-графикалық хабарландыруларды қолдандық.
A/B тестілеу үшін креативтердің бірнеше нұсқасы әзірленді. Тестілеуден кейін ең жақсы нәтиже көрсеткен креативтер іріктеліп алынып, одан арғы жұмыс үшін пайдаланылды.
Instagram / Facebook желілеріндегі науқандар макроконверсияның алдында жүретін микроконверсиялар бойынша оңтайландырылды. Бұл әрекет жүйе мен алгоритмдерге оқып-үйрену үшін көбірек деректер ұсынуға мүмкіндік берді.
Аудиториялар:
- Өнім салынған мақсатты парақшаға кіріп, өзінің ынталылығын көрсеткен пайдаланушылар (сайттағы орташа уақыт, бір сеанс ішінде бірнеше парақшаны қарау).
- Фразалық сәйкестікте кілт сөздер бойынша таргетинг.
- Кең аудитория ЕӘ 21-60 жас
- Сақтандыруға, саяхаттарға, шетелдегі демалысқа қызығушылық танытатын адамдар.
Тестілеу кезеңінің нәтижелері:
Жұмсалды — 790 $
Өтінімдер — 246
Өтінім құны — 3,2 $
Таңдамалы баптаулар және тестілеу кезеңінен тұрақты серіктестікке көшу:
Клиент тестілеу кезеңінің нәтижелерімен толық риза болды. Тестілеуден кейін бірінші айдың ортасында төмен сұраныс маусымында ілгерілетілетін өнімнің сайтында сатылымдардың бір айлық жоспары асыра орындалды.
Тестілеу кезеңінен кейінгі баптаулар мен түзетулер:
- Мөлшерлемелерді тағайындау стратегияларын және конверсияның шектік құнын түзету;
- Бақылау үшін қосылған неғұрлым конверсиялы аудиториялар үшін мөлшерлемелерді 30%-ға арттыру;
- Бюджеттерді неғұрлым конверсиялы науқандар пайдасына қайта бөлу;
- А/B тестілеуден өткен хабарландырулар мен креативтерді пайдалану;
- Басқа өнімдер бойынша сайттағы формаларды талдау және оларды жақсарту бойынша ұсынымдарды беру;
- Looker Data Studio-да интерактивті есепті баптау.
Қазіргі нәтижелер:
- Айына барлық науқандар бойынша өтінімдердің орташа саны — 960
- Өтінім құны — 3,1 $ (құнды 40%-ға азайту)
- Бюджет айына — 3000 $