Алматы қаласындағы және Нұр-Сұлтан қаласындағы гугл жүйесінің барлық пайдаланушылары, сондай-ақ жоғарыда аталған өнімдерді сатып алуға мүдделі әлеуметтік желілердегі, инстаграмдағы релевантты пайдаланушылар мақсатты аудитория болып табылады.
Клиент конверсияларды арттыру және мақсатты жүгінулердің санын арттыру міндетін шешу мәселесімен жүгінді.
Мақсатты аудитория
Қиындықтар
Компанияның бірегей артықшылықтарының жеткіліксіздігі Тематикада статистикасыз бірқатар жаңа науқандардың құрылу факторы қосымша бастапқы қиындықтарды енгізді Жарнамалаудың ең қымбат өңірлерінің – Алматы мен Нұр-Сұлтан қалаларының басымдыққа енгізілуі.
Шешім
Бәсекелестерді талдау және компания маркетологтармен күнделікті коммуникациялар жарнамаланатын сайтты таңдау пайдасына клиент үшін елеулі артықшылықтарды қалыптастыруға мүмкіндік берді және осы жайт бірден жарнама материалдарын пысықтау кезінде ескерілді.
Семантикада, клиент қызметінің саласында жоғары бәсекелестіктің болуына байланысты, іздеу науқандары үшін сатып алуды жасау ниетін білдіретін ыстық сұрау салулар ғана қосылды. Кейіннен сұрау салулар пулын кеңірек таңдап алдық. Екі санат – «ыстық» және «жылы» фразалар жинақталды..
КМС-те кретивтердің бірнеше нұсқасы дайындалып, олар бір біріне параллель айналып отырды, ал тестілеуден кейін алынған статистика негізінде үздіктері таңдалды. Іздеуде хабарландырулар мен мәтіннің екінші тақырыптарының бірнеше нұсқасын қамтитын тестілер жүрізілді.
Бұдан бөлек, есептегіштердің баптауларын түзетіп, мақсаттар қалыптастырылды. Таргеттелген жарнамада қолда болған көлікті сатып алудан мүдделі 2 мақсатты аудитория және кейіннен сатып алумен көлікті жалға алуға қызығушылығы барлар айқындалды.
Таңдамалы баптаулар
Түзетулер қолданылды:
- 18 жасқа дейінгі аудиторияға көрсетімдерді өшіру;
- мобильді құрылғылар үшін мөлшерлемелерді 20%-ға арттыру (қоңыраулар — өтінімдердің негізгі көзі);
- тәулік мезгілдері бойынша мөлшерлемелерді түзету (толық мөлшерлеме және гуглдағы үздік позиция әлеуетті клиентке қоңырау шалу барынша ыңғайлы болғанда жұмыс істейді);
- креативтерді гипотезаға А/Б тестілеу;
- ақылы триф жүретін сайтты SEO оңтайландыру.