Әуе билеттерін сатумен айналысатын компанияны ілгерілету

Клиент Қазақстан тұрғындары арасында танылу дәрежесін арттыру, компанияның Мерейтойына орайластырылған байқауды ілгерілету мәселесімен жүгінді

Компания туралы:
Компания әуе билеттерін сатумен айналысады.
Клиент Қазақстан тұрғындары арасында танылу дәрежесін арттыру, компанияның Мерейтойына орайластырылған байқауды ілгерілету мәселесімен жүгінді.

Клиентпен жұмыс жасау ұзақтығы: +1 жыл (осы уақытқа дейін)

ГЕО: Қазақстан

Пайдаланылатын жарнама құралдары:
Google КМС
Facebook/Instagram (сайтқа трафик, қамтуды арттыру)

Міндет:
Сайтқа апаратын трафик санын арттыру
Танылу дәрежесін арттыру

Қиындықтар:
Жоғары бәсекелестік

Жарнама кезеңі:
4 айға ұласты. Жарнама кезеңі үші бөлікке бөлінді: басында және соңында күшті ілгерілету және ортасында пассивті ілгерілету. Мұндай баптау нәтижелерді жариялау күніне конкурсқа деген қызығушылықты сақтап қалуға көмектесті.

Аудиториялар:
Кең аудитория ЕӘ 18-65 жас
Саяхаттарға және әуе билеттерін сатып алуға қызығушылығы бар адамдар

Науқан аяқталғаннан кейінгі нәтижелер:
Жұмсалды — 1 360 $
Өтулер — 20 887
Өту құны — 0,07 $

Таңдамалы баптаулар:
Google КМС науқаны үшін клиенттің әлеуметтік желілеріндегі пайдаланушыларды тарту үшін, осылайша конкурс тақырыбына арналған жарияланымдар үшін қамтуды арттыру үшін конверсия негізіндегі оңтайландыру қолданылды.

Науқан аяқталғаннан кейінгі нәтижелер:

1360

Жұмсалды

20887

Өтулер

0.07

Өту құны