Skip to main content

Қазіргі заманғы диджитал талдаусыз мүмкін емес, ал CRM-жүйелер жұмыста әрбір қадамды талауға, бұған қоса сайтпен, телефониямен және 1С-пен жұмысты біріктіруге мүмкіндік береді. Бұл түпкі тұтынушының қызметтер мен өнімдерге қол жеткізуін жеңілдетеді. Компанияның қолжетімділігі артады және қоңыраулар мен сұрау салуларды қадағалап, өнімділігі де жоғарылайды. Демек, сапасы кері байланыстың және кез келген істе асығыстықтың орнына компания өз жұмысында сапа мен жылдамдықты іске асырады.

Біз Қазақстанда жұмысы қолжетімді CRM-жүйелерге егжей-тегежйлі талдау жүргіздік, және қысқа, бірақ өте мағлұматты кесте шықты, мұнда біз танымал жүйелердің артықшылықтарын салыстырамыз. Әр жүйені тармақтар бойынша қарастыралық.

ЕлРесей (Қазақстанда кеңсесі бар)
Сілтемеwww.bitrix24.kz
Құныайына 4 000 тг. бастап
Шектеулерқызметкерлер саны бойынша
Мобильді қосымшаның болуыбар
Уақытты есепке алуиә
Құжат айналымыиә
Файлдар қоймасыиә
Чатиә
Сайтпен интеграцияжоқ
Телефониямен интеграцияиә
1С-пен интеграцияиә
Бұлт қоймаларымен синхронизацияиә
Сатылымдар воронкасыиә
Пайдалану қарапайымдылығыкүрделілігі орташа
Функционалды кеңейту мүмкіндігіиә
Қолданылуықызметкерлердің жұмысын ұйымдастыру үшін
Қосымша функцияларкомпанияның құрылымы
Ел:Ресей, Мәскеу
Сілтеме:www.amocrm.ru
Құны:айына 2 800 тг. бастап
Шектеулер:функционал бойынша
Мобильді қосымшаның болуы:иә
Уақытты есепке алу:жоқ
Құжат айналымы:жоқ
Файлдар қоймасы:жоқ
Чат:иә
Сайтпен интеграция:иә
Телефониямен интеграция:иә
1С-пен интеграция:жоқ
Бұлт қоймаларымен синхронизация:жоқ
Сатылымдар воронкасы:иә
Пайдалану қарапайымдылығы:оңай
Функционалды кеңейту мүмкіндігі:иә
Қолданылуы:сатылымдар үшін
Қосымша функциялар:автоматтық сатылымдар воронкасы
ЕлРесей, Алматыда өкілдігі бар
Сілтеме1crm.ru
Құныайына 28 000 тг. бастап
Шектеулерфункционал бойынша
Мобильді қосымшаның болуыжоқ
Уақытты есепке алуиә
Құжат айналымыиә
Файлдар қоймасыжоқ
Чатжоқ
Сайтпен интеграцияиә
Телефониямен интеграцияиә
1С-пен интеграцияиә
Бұлт қоймаларымен синхронизацияжоқ
Сатылымдар воронкасыжоқ
Пайдалану қарапайымдылығыкүрделі
Функционалды кеңейту мүмкіндігіжоқ
Қолданылуыанықталмаған
Қосымша функциялартелемаркетинг
ЕлРесей, Алматыда өкілдігі бар
Сілтеме:megaplan.kz
Құны:айына 1 780 тг. бастап
Шектеулер:функционал бойынша
Мобильді қосымшаның болуы:иә
Уақытты есепке алу:иә
Құжат айналымы:иә
Файлдар қоймасы:иә
Чат:иә
Сайтпен интеграция:жоқ
Телефониямен интеграция:иә
1С-пен интеграция:иә
Бұлт қоймаларымен синхронизация:иә
Сатылымдар воронкасы:иә
Пайдалану қарапайымдылығы:күрделілігі орташа
Функционалды кеңейту мүмкіндігі:иә
Қолданылуы:қызметкерлердің жұмысын ұйымдастыру үшін
Қосымша функциялар:жоқ
ЕлРесей
Сілтемеwww.terrasoft.ru
Құныайына 4 600 тг. бастап
Шектеулерқызметкерлер саны бойынша
Мобильді қосымшаның болуыиә
Уақытты есепке алуиә
Құжат айналымыиә
Файлдар қоймасыиә
Чатиә
Сайтпен интеграцияиә
Телефониямен интеграцияиә
1С-пен интеграцияиә
Бұлт қоймаларымен синхронизацияиә
Сатылымдар воронкасыиә
Пайдалану қарапайымдылығыкүрделілігі орташа
Функционалды кеңейту мүмкіндігіиә
Қолданылуымаркетинг, сатылымдар
Қосымша функцияларикемді жүйе
Ел:АҚШ
Сілтеме:www.pipedrive.com
Құны:айына 3 200 тг. бастап
Шектеулер:қызметкерлер саны бойынша
Мобильді қосымшаның болуы:иә
Уақытты есепке алу:иә
Құжат айналымы:иә
Файлдар қоймасы:жоқ
Чат:жоқ
Сайтпен интеграция:иә
Телефониямен интеграция:иә
1С-пен интеграция:жоқ
Бұлт қоймаларымен синхронизация:жоқ
Сатылымдар воронкасы:иә
Пайдалану қарапайымдылығы:күрделілігі орташа
Функционалды кеңейту мүмкіндігі:жоқ
Қолданылуы:сатылымдар үшін
Қосымша функциялар:жоқ
Ел:Ресей, Мәскеу
Сілтеме:www.retailcrm.ru
Құны:айына 5 100 тг. бастап
Шектеулер:тапсырыстардың және қызметкерлердің саны бойынша
Мобильді қосымшаның болуы:жоқ
Уақытты есепке алу:иә
Құжат айналымы:иә
Файлдар қоймасы:жоқ
Чат:жоқ
Сайтпен интеграция:иә
Телефониямен интеграция:иә
1С-пен интеграция:иә
Бұлт қоймаларымен синхронизация:жоқ
Сатылымдар воронкасы:иә
Пайдалану қарапайымдылығы:күрделілігі орташа
Функционалды кеңейту мүмкіндігі:жоқ
Қолданылуы:интернет-дүкендер үшін
Қосымша функциялар:сегменттеу, RFM-талдау (Recency Frequency Monetary — бейілділік бойынша өткізу талдауында клиенттерді сегменттеу)
ЕлРесей
Сілтемеwww.freshoffice.ru
Құныайына 2 600 тг. бастап
Шектеулерқызметкерлер саны бойынша
Мобильді қосымшаның болуыиә
Уақытты есепке алуиә
Құжат айналымыиә
Файлдар қоймасыиә
Чатиә
Сайтпен интеграцияиә
Телефониямен интеграцияиә
1С-пен интеграцияиә
Бұлт қоймаларымен синхронизацияиә
Сатылымдар воронкасыиә
Пайдалану қарапайымдылығыкүрделілігі орташа
Функционалды кеңейту мүмкіндігіжоқ
Қолданылуыинтернет-дүкендер үшін
Қосымша функцияларөте кең функционал (келіссөздер жүргізу кезеңі, қаржы операцияларын жүргізу, қажетті құжаттарды қалыптастыру және жөнелту)

Қорытындылай келе, айтарымыз, осы ақпарға сүйеніп, кәсіпкер бизнесінің міндеттеріне қарай сай келетін нұсқаны таңдай алады.

Интернеттегі жарнама технологиялық сипатқа ие болғанына көп уақыт болды, және де клиент қай сайтта болмасын – жарнама барлық жерде дербес бапталады. Бұған қоса, әлеуметтік желілердегі таргеттелген жарнаманы, контекстілік және тизерлік жарнаманы қоса алғанда, жарнаманы барлық ықтимал форматтарда көрсетуге мүмкіндік бар.

 

Алайда, мұндай жобаларды CRM-жүйесімен талдаусыз – цифрлық маркетингте жетер жетістігіңіз көп болмайды. Customer Relationship Management (клиенттермен өзара қарым-қатынасты басқару) — бұл әлеуетті клиентпен алғашқы байланыстан бастап тұтынушының соңғы сатып алуына дейінгі бүкіл процесті тәртіпке келтіретін жүйе.

Жүргізіліп жатқан жұмысты жеңілдету және оның тиімділігін арттыру осындай жүйенің негізгі міндеті болып табылады. Себебі менеджерлердің жұмысын оңтайландыру арқылы өнімдердің сатылымы артып қана қоймай, жаңа сапалы лидтердің де саны ұлғаяды, сонымен қатар диджиталдағы ең өзекті құралдарды қолдана отырып, жұмыс уақыты үнемделеді. Ашық есептілік, мерзімдерді орындау, сатылымдар пайызының өсуін мониторингілеу, кезең ішінде жасалған мәмілелер саны – осының барлығы трафик-менеджердің жарнамалық науқандарды талдауынан, SMM-менеджердің әлеуметтік желілерді контентпен толтыруды жоспарлауынан бастап, аккаунт-менеджердің маңызды мәмілелерді жасасуына дейін ұжымның қаншалықты үйлесімді жұмыс істейтінін бақылауға көмектеседі.

Ұйым ішіндегі жұмыс процесін оңтайландыру – іске асыруға болатын нәрсе және қолжетімді, әсіресе digital-маркетингте. Ең бастысы осы іс-әрекетті үнемі орындау және тек ең тиімді әрі өзекті құралдарды енгізіп отыру!

Жауап қалдыру