Компания туралы:
Компания әуе билеттерін сатумен айналысады.
Клиент Қазақстан тұрғындары арасында танылу дәрежесін арттыру, компанияның Мерейтойына орайластырылған байқауды ілгерілету мәселесімен жүгінді.
Клиентпен жұмыс жасау ұзақтығы: +1 жыл (осы уақытқа дейін)
ГЕО: Қазақстан
Пайдаланылатын жарнама құралдары:
Google КМС
Facebook/Instagram (сайтқа трафик, қамтуды арттыру)
Міндет:
Сайтқа апаратын трафик санын арттыру
Танылу дәрежесін арттыру
Қиындықтар:
Жоғары бәсекелестік
Жарнама кезеңі:
4 айға ұласты. Жарнама кезеңі үші бөлікке бөлінді: басында және соңында күшті ілгерілету және ортасында пассивті ілгерілету. Мұндай баптау нәтижелерді жариялау күніне конкурсқа деген қызығушылықты сақтап қалуға көмектесті.
Аудиториялар:
Кең аудитория ЕӘ 18-65 жас
Саяхаттарға және әуе билеттерін сатып алуға қызығушылығы бар адамдар
Науқан аяқталғаннан кейінгі нәтижелер:
Жұмсалды — 1 360 $
Өтулер — 20 887
Өту құны — 0,07 $
Таңдамалы баптаулар:
Google КМС науқаны үшін клиенттің әлеуметтік желілеріндегі пайдаланушыларды тарту үшін, осылайша конкурс тақырыбына арналған жарияланымдар үшін қамтуды арттыру үшін конверсия негізіндегі оңтайландыру қолданылды.